השאירו לנו הודעה
סיבת הפנייה

שירות לקוחות: 08-6237984
מייל: info@medent.co.il

בקרו אותנו בפייסבוק

אודות הקבוצה

חברת מדנט הינה חברה משפחתית הפעילה משנת 1963. החברה נוסדה ע”י גיורא וחנה טרייטל, זוג צעיר אשר עלה לישראל מארגנטינה והחליט לבנות את חייו בארץ.

בשנת 1990 הצטרפו הבנים חגי ואילן טרייטל והרחיבו את תחומי פעילות החברה לעולמות תוכן נוספים תוך שמירה על חדשנות בשילוב המסורת והערכים שהונחלו ע”י הוריהם.

פעילות החברה

במהלך חמשת עשורי פעילותה ביססה חברת מדנט את מעמדה כאחת החברות הותיקות והמוכרות בישראל בתחומי הבריאות והמדע, ופועלת באמצעות שלוש חטיבות עסקיות:

מדנט מכשור מדעי מייצגת באופן בלעדי יצרני מכשור וטכנולוגיות מהמובילים בעולם בתחומן. פעילות החברה כוללת ייצוג מלא של היצרנים בארץ, מענה התאמה ותמיכה טכנית, שיווק, התקנה ומתן שירות ע”י צוות טכנאים מוסמכים.

בין לקוחות החברה נמנים חברות ביוטכנולוגיה, פרמצבטיקה, מוסדות להשכלה גבוהה ומכוני מחקר, מפעלי תעשייה ומזון ותעשייה ביטחונית.

מדנט עולם של בריאות הינה יבואנית ונציגה בלעדית של יצרני הנעלה בריאותיים ומדרסים מהמובילים בעולם, ציוד רפואי ואורטופדי, ומוצרים לשיפור איכות החיים.

לחטיבה רשת חנויות המשלבת מגוון רחב של פתרונות לבריאות ולשיפור איכות החיים.

מדנט מכשירי שמיעה הינה היבואנית הבלעדית בישראל של מכשירי שמיעה מהמתקדמים בעולם מתוצרת חברת bernafon השוויצרית, הנחשבת בין  החברות  המובילות בעולם בתחום מכשירי השמיעה.

מדנט מכשירי שמיעה מציעה פתרון כולל ומקצועי ללקויות שמיעה ולטיפול בהן  וזאת  בעזרת מערך קלינאי תקשורת מיומנים ומקצועיים המעניקים שירות מעולה לקהל לקוחותיה.

מעבדת הייצור והשרות של מדנט מכשירי שמיעה מייצרת מכשירים, אזניות ואטמים, מבצעת בקרת איכות על טיב המוצר ומספקת את כל הנדרש לעשרות מכוני שמיעה ברחבי הארץ.

ניסיונה הרב, מקצוענותה בתחום וצמיחתה המהירה של חברת מדנט, מאפשרים לה להמשיך ולהעניק שירות מיטבי לכלל לקוחותיה, מתוך גישה של מצוינות ומענה מיידי לכל לקוח.

החברה מכירה בחשיבות ההכשרה המקצועית המתמדת והטיפוח המקצועי של עובדיה ככלי לשימור ושיפור השרות ללקוחותיה. כל אלה הופכים את חברת מדנט, הפועלת בשוק תחרותי לאחת מהחברות הגדולות בארץ בתחומה.

חזון האיכות של החברה מקבל ביטוי בתעודה אשר הוענקה לה, המאשרת כי היא פועלת לפי תקן האיכות הבינלאומי ISO9001.

דילוג לתוכן