איך מדרסים יכולים לעזור לנו עם כאבי ברכיים

מה הסיבות שבגללן יש כאבי ברכיים?

כאבי ברכיים מתעוררים בשל סיבות רבות ומגוונות לרבות שחיקה של הסחוס, דלקת במפרק, דלקת בגיד, קריעה של הרצועה, נקע ועוד.

בחלק מהמקרים תספיק מנוחה מלאה, במקרים אחרים מנוחה חלקית בהחלט תשפר את המצב, אך ישנם מקרים שידרשו שימוש אינטנסיבי במדרסים וזאת על מנת לחוש הטבה ולמנוע החמרה של המצב.

המדרסים מאפשרים לכל אדם ליצור סיטואציה בה העומס על הברכיים מתמעטת ובכך מתמעטים גם הכאבים.

לא פעם יידרש אדם לבצע פעילות גופנית בהתאמה למצבו וכושר הגופני שלו, וזאת על מנת לחזק את השרירים ולהפחית עומסים וכאבים.

היה ופעילות גופנית היא אכן הפתרון האולטימטיבי, נכון לבצע את הפעילות הגופנית עם מדרס בהתאמה אישית.

כיצד בוחרים מדרס שיעזור לנו עם כאבי ברכיים

העידן הנוכחי מאפשר לכל אדם לרכוש מדרסים ברשתות הפארם ואף ליהנות מהם, אך האם המדרסים המוצעים לכל מען דבעי, אכן מצליחים לעשות את העבודה, אם כך, התשובה היא לא.

על מנת שמדרס יתאים לכל אדם באופן אישי ועל מנת שהוא יסיע לו בביצוע תנועות מדויקות כמו גם יספקו לכף רגלו תמיכה אולטימטיבית, יש לרכוש מדרסים בהתאמה אישית ולא מדרסים מוכנים מראש.

רכישת מדרסים בהתאמה אישית, מתבצעת רק לאחר אבחון מדויק ולאחר שנלקחו המידות המדויקות של המטופל – הרגל תונח במשטח ייעודי, שיקבע את ייצור המדרס בהתאמה מלאה.

התבנית בה תונח הרגל, תקבע האם המדרס שייוצר יהיה גמיש, חצי גמיש או דווקא קשיח.

המדרס יותאם לכל אדם באופן אישי בהתאם למבנה כף הרגל ולפי כאבי ברכיים מהם הוא סובל, כך שהמדרס יכול להיות מעובה באזור הקשת, או לחילופין מוגבה באזור העקב וכיוצא בזאת.

חשוב לקחת בחשבון, כי לכל אדם בהתאם לרמת הפעילות הגופנית אותה הוא מבצע, מותאם מדרס, בין אם הוא מבצע פעילות הכרוכה בריצה, בהליכה או דווקא מי שעומד שעות רבות במהלך היום יום אך כך או אחרת, ההמלצה היא לרכוש מדרס אך ורק במקומות מקצועיים ובעלי ניסיון רב שנים.

התאמת מדרסים בצורה מקצועית, מאפשרת לכל אחד ואחת ליהנות משיפור משמעותי באיכות החיים ועל כן ובעיקר מי שסובל מבעיות וכאבים בברכיים, נכון שיפנה לקבלת והתאמת מדרסים במכון מוביל בתחום.

לסיכום – היה ואתם סובלים מכאבים בברכיים ואין זה משנה מהי הסיבה לכאבים, ובין אם אתם מתאמנים כתחביב או באופן מקצועי, נכון שתתאימו לעצמכם ותרכשו מדרסים שיאפשרו לכם להקטין את הכאב ולמנוע נזקים שעתידים להתרחש באם לא תרכשו מדרסים.

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן