מדנט מכשירי שמיעה
צוות מקצועי
מדנט מכשירי שמיעה מציעה פתרון כולל ומקצועי ללקויות שמיעה ולטיפול בהן וזאת בעזרת מערך קלינאי תקשורת מיומנים ומקצועיים המעניקים שירות מעולה לקהל לקוחותיה.
מכשירי שמיעה בפריסה ארצית
למדנט מכוני שמיעה מקצועיים בפריסה ארצית רחבה. פשוט מצאו את הסניף הקרוב לביתכם וקבעו תור בקלות.
בקרת איכות
מעבדת הייצור והשרות של מדנט מייצרת מכשירים, אזניות ואטמים, מבצעת בקרת איכות על טיב המוצר ומספקת את כל הנדרש לעשרות מכוני שמיעה ברחבי הארץ.
57 שנות ניסיון
ניסיונה הרב, מקצוענותה בתחום וצמיחתה המהירה של חברת מדנט, מאפשרים לה להמשיך ולהעניק שירות מיטבי לכלל לקוחותיה, מתוך גישה של מצוינות ומענה מיידי לכל לקוח.
uמדנט מכשירי שמיעה הינה היבואנית הבלעדית בישראל של מכשירי שמיעה מהמתקדמים בעולם מתוצרת חברת bernafon השוויצרית,
הנחשבת בין החברות המובילות בעולם בתחום מכשירי השמיעה
והינה אחראית על ייצור של כל מיני מכשירים המתאימים לכל סוגי המטופלים כגון:
מכשירי שמיעה דגם Alpha – אלו הם מכשירים בהם תוכלו ליהנות מתפיסת צליל איכותית,
טבעית המאפשרים יכולת הבנה מדויקת של דיבור בסביבה בה יש רעשי רקע משמעותיים.
המכשירים הם גם להצמדה מאחורי האוזן, וגם להצמדה בתוך האוזן ובעלי טכנולוגיה מתקדמת לעיבוד צלילים,
ומערכת הנמכת רעשי רקע המתאימה עצמה לשינויים הסביבתיים שהמטופלים חווים מרגע לרגע.
המערכת מזהה את מקור הרעש, מנמיכה או מגבירה בהתאם על מנת שאפשר יהיה להבין את הדיבור
ובכך התקשורת משתפרת משמעותית בין המטופלים, לבן הסביבה.
למכשירים כיסוי מגן המגן מפני לחות, ומים ברמה קלה.
בחירה במכשירים המאפשרים תקשורת נוחה יותר עם הסביבה משפרת באופן משמעותי את איכות החיים.
כשאנחנו מדברים על מכשירי שמיעה איכותיים המתקדמים עם העולם החדשני והטכנולוגי,
אנחנו לחלוטין מתכוונים אל מכשירי Viron של חברת BERNAFON המתאימים לאנשים להם יש אורח חיים דינמי.
המכשיר מתמקד בדיבור, ובכך גם מגביר באופן תואם וחדשני את הבנת הדיבור בסביבה רועשת במיוחד,
עם כוונן המשתנה במהירות לאופי הרעש.
למכשירים אלו מעבד DECS המתקדם באופן מהיר פי 50 ממעבדים אחרים,
ובכך משלב גם יכולות אדפטיביות מתקדמות. המכשיר מתאים עצמו לסביבה משתנה,
ובזמן אמת מתביית על רעשי רקע המגיעים מכל מיני כיוונים בו זמנית,
ומחליש אותם, ללא פגיעה באיכות הדיבור.
אפשר לחבר אותו בחיבור אלחוטי ישירות למכשירים חכמים,
החברה מכירה בחשיבות ההכשרה המקצועית המתמדת והטיפוח המקצועי של עובדיה ככלי לשימור ושיפור השרות ללקוחותיה.
כל אלה הופכים את חברת מדנט, הפועלת בשוק תחרותי לאחת מהחברות הגדולות בארץ בתחומה.
חזון האיכות של החברה מקבל ביטוי בתעודות אשר הוענקו לה,
המאשרות כי היא פועלת לפי תקן האיכות הבינלאומי ISO9001 ו- ISO27001.
ליקוי שמיעה לצערנו יכול לשבש באופן משמעותי את איכות החיים,
ולכן, חשוב כן לשים לב ולאבחן בהתאם ובזמן את לקויי השמיעה ברגע שמרגישים ירידה באיכות השמיעה.
הסיטואציה הלא פשוטה הזאת יכולה להגיע בכל גיל, ואינה מאופיינת אך ורק לגיל השלישי.
גם בגילאי ילדות, וגילאי גיל ההתבגרות ואנשים בגירים בגילאים של בין 30 או 40 פלוס יכולים לחוות לקויי שמיעה.
ולכן, חשוב לבחור מכון שמיעה איכותי המאפשר גם אבחון מדויק, וגם התאמה של מכשירי שמיעה רלוונטיים.
לא מעט אנשים חוששים ממכשירי שמיעה היות והם חושבים שאלו יהיו בולטים מדי, או יפריעו להם פשוט לתפקוד.
כיום, עם הטכנולוגיה והחדשנות לא רק שלא רואים את מכשירי השמיעה,
אלא המכשירים גם לא מפריעים כלל לתפקוד היומיומי אלא משפרים אותם.
שאלות ותשובות נפוצות:
איך מזהים ירידה באיכות השמיעה?
ירידה באיכות השמיעה לרוב מופיעה באופן איטי ובהדרגה. ועל כן, קשה מאד לזהות אותה מיידית.
יחד עם זאת, ישנם מספר סימנים שאפשר לשים לב אליהם.
קושי בשיחה והבנת הדיבור, קושי בתקשורת עם רעשי רקע מסביב.
מספר בקשות לחזרה על נאמר, וגם הגברה של טלויזיה, טלפון או רדיו.
אילו סוגי ליקויי שמיעה קיימים?
ישנם שלוה סוגים עיקריים לליקויי השמיעה.
ליקוי הולכתי בשמיעה, ליקוי עצבי בשמיה וליקוי מעורב בשמיעה.
לכל אלו הסיבות והגורמים שלהם וניתן לאבחן אותם באופן מקצועי על ידי האנשים המוסמכים לכך.
האם יש יכולת לרפא לחלוטין ליקויי שמיעה?
תלוי כמובן ממה מגיע ליקוי השמיעה. ישנם ליקויי שמיעה שאפשר לשפר על ידי טיפולים אצל רופאי אאג.
וישנם ליקויי שמיעה שאפשר אך ורק לשפר באמצעות מכשירי שמיעה מסוגים שונים.
כך או כך, מומלץ תמיד להתייעץ עם מיטב אנשי המקצוע החל מרופאים,
ועד לאנשי המקצוע העוסקים בתחום ברמת מכירת מכשירי השמיעה.
מהו טנטון והאם מכשירי שמיעה משפרים את הפרעה זו?
הטנטון הוא למעשה תופעה כרונית של רעש באזניים הנובע מתוך מקור פנימי.
לרב, הטנטון נגרם בגלל פגיעה באוזן פנימית.
ישנם מכשירי שמיעה שבהחלט יכולים לסייע להתגבר על טנטון.
איפה אפשר להתאים את מכשירי השמיעה?
התאמת מכשירי שמיעה יכולה להתבצע במכון שמיעה מקצועי, ורצוי גם מומלץ.
בחירת אנשי המקצוע במקרה זה חייבת להיות מדויקת, ולאחר קבלת ההמלצות המתאימות.
בדיקת השמיעה נעשית על ידי אנשים מוסמכים ומקצועיים,
ומהרגע שתיעשה בדיקה שתביא לתוצאות רלוונטיות גם תתבצע התאמה אישית ולקיחת מבנה האוזן לצורך בניית המכשירים בהתאם.
כך שהמכשירים מותאמים לכם אישית, ושיפור איכות החיים שלכם תתחיל מיידית.
5 טיפים לניקוי מכשיר שמיעה
9 טיפים לבחירה נכונה של מכון שמיעה
AI בעולם מכשירי השמיעה
חגית ואסנת יקרות,
ברצוני להודות לכן בשמי ובשם אמי עדנה על השירות המצוין שקיבלנו.
אמי מרותקת בית וכבדת שמיעה ומזה זמן רב נדרשה להחלפת מכשיר שמיעה, אך עקב הקושי הטכני להוציאה מהבית נמנענו מזה.
תודה על הטיפול המהיר שלכן ושל ראני המקסים אשר הגיע לבית אמי, ביצע בדיקת שמיעה והתאים לה במידית מכשיר.
זה אולי נשמע דבר קטן אך לאשה מרותקת שעיקר עולמה הוא מול מסך הטלוויזיה, השיפור בשמיעה הוא משנה עולמות.
חשוב שכולם יכירו שירות נהדר זה שמספקת חברת מדנט למטופלים המרותקים לביתם.
תודה מקרב לב על הכול,
ליאור שירי- קופת חולים מכבי – מערך האחיות
לצפייה במכתב לחצו כאן
אני ולדימיר רוצה להודות לעובדות אנה, רחל ויוליה על רמת שירות גבוהה לחברתי אידה.
הן הצליחו להתאים את המכשיר בצורה מצוינת.
לצפייה במכתב לחצו כאן
לאנה ולאוריה המקסימות
תודה על היחס החם, ההקשבה וההסבר המקצועי.
נעניתי לכל שאלותיי בצורה טובה.
אמשיך ליהנות משירותכם תמיד
מרסל
לצפייה במכתב לחצו כאן
אני מרגיש חובה נעימה לציין לטובה ולהודות מקרב לב לגברת עינת לייבה מנהלת סניף בת ים.
חמותי ניצולת שואה בת 93 ולקוית שמיעה. ליוויתי אותה בשבועות האחרונים במספר ביקורים בסניף בת ים.
בכל ביקור נחשפתי לאכפתיות של עינת, לסבלנות ולאמפתיה שלה. עינת לא חוסכת בשום מאמץ לסייע ואני מלא הערכה.
התברכתם בעובדת שאינה רק מנהלת אלא גם אדם אדם אנושי ואין לנו אלא לשבח אותה
לביא
לצפייה במכתב לחצו כאן
הוקרה והערכה,
הננו מוקירים ומעריכים את השירות הלבבי מכל הלב.
קבלת הפנים והחיוך בהגיענו אל המוסד. הרגשנו שאנו בידיים טובות.
אכן המקום חשוב מאוד לכל תושבי דימונה והסביבה כשירות לציבור.
אתם ראויים למיטב הברכות.
האגודה למלחמה בסרטן – דימונה
לצפיה במכתב לחצו כאן
הבעת תודה והערכה לסניף קרית הממשלה,
לצערי, לראשונה בחיי נחשפתי לקלינאי תקשורת עקב ירידה בשמיעה ולשמחתי הרבה "נפלתי" על איאד שמיד הרגיע אותי. הייתי מפוחדת.
המקצועיות וההדרכה שקיבלתי ממנו הפתיעו אותי.
בהזדמנות זו ברצוני להודות לו מקרב לב. אנשים כמוהו הם גאווה לכל מוסד.
לצפי במכתב לחצו כאן
סיון יקירה,
רציתי לומר לך תודה גדולה על הפגישה היום.
את לא מבינה מה עשית לאמא שלי וכמה היא מודה לך. היא הרגישה שראית אותה באמת ועכשיו היא מוכנה להיכנס לתהליך הזה כמו שצריך.
שמרית הבת של אסתר
לצפיה במכתב לחצו כאן
שמי רחל ופניתי למדנט בדימונה.
נפגשתי עם אנה ורציתי להודות לה ולומר שאין עליה. מקבלת לקוחות בשמחה ובאהבה.
אני ממש מרוצה כלקוחה ותיקה בדימונה ושמחה שקיים סניף בדימונה.
בריג'יט
לצפיה במכתב לחצו כאן
מרגישה חובה לספר… נפתח עידן חדש במדנט אליו הגיעה קלינאית מכוכב לכת אחר…
נעימת הליכות קשובה בלב חם ומכיל. סייעה לי עם המכשיר שמיעה כמו נגיעת מלאך.
הכל בצניעות ובמסירות. מאז שפגשתי אותה אני רגועה.
לקלינאית המקסימה קוראים טל
לצפיה במכתב לחצו כאן
ברצוני לשבח ולהודות לכל צוות מכון השמיעה ב one על הטיפול המסור והמקצועיות.
יחסכם ואדיבותכם בחיוך ובנועם ראויים לציון לשבח.
תודה מיוחדת לגב' רחלי המזכירה ולטל קלינאית התקשורת.
כמו כן, לבינת מנהלת הסניף.
מאחלת לכל הצוות הצלחה.
ברגשי כבוד,
בת שבע
לצפיה במכתב לחצו כאן
מכתב הוקרה
אני רוצה להביע את הערכתי למזכירה ליאת על היחס והשירות.
עלי לציין את כל השמרד על היחס והשירות.
מגיע לכם ציון 100!
בברכה,
מרדכי
לצפיה במכתב לחצו כאן
היינו בסניף קרית הממשלה אצל איאד.
השירות היה מצוין. גם שירותיי המשרד אצל עליזה היו מצויינים.
תודה רבה
שולמית
לצפיה במכתב לחצו כאן
ברצוני לשתף בחווית שירות מקצועית.
בדימונה נפתח לראשונה, סניף של מדנט למכשירי שמיעה.
מקום נעים ומרווח. התקבלתי על ידי אנה המזכירה במאור פנים.
הרגיעה והסבירה את הצורך במכשיר שמיעה.
תבורכו והמשיכו להקשיב.
בברכה,
מרים
לצפיה במכתב לחצו כאן
קיבלתי שירות מאיילה במדנט פתח תקוה. אני מרוצה.
היא אוזן קשבת, יודעת לתת שירות מעל ומעבר ובעלת ידע מקצועי.
בכבוד רב,
פנחס
לצפיה במכתב לחצו כאן
ברצוני לומר שאני מאוד מרוצה מהיחס, המקצועיות והאדיבות שיש בסניף כפר סבא.
הגעתי ממכון אחר שם היתה לי חוויה קשה. כאשר הגעתי ללינוי הרגשתי שאני בידיים טובת.
כמו כן, כל הצוות מקסים. אמליץ עליכם בחום.
עזר
לצפיה במכתב לחצו כאן
הנדון: הרכבת מכשיר שמיעה
א.נ
כלקוח חדש הנני מוצא לנכון לציין את השירות הטוב והמקיף שקיבלתי מהמזכירה אנה ומהקלינאית אביטל.
ישר כח גדול
משה
לצפיה במכתב לחצו כאן
אני לקוח מבוגר בסניף אשדוד. מכשיר השמיעה הראשון שרכשתי לפני קרוב ל 10 שנים היה פה בסניף אשדוד.
מרגיש חובה וזכות לציין שלאורך כל התקופה אני מברך את אילנה מנהלת הסניף – אישיות ומלאכית – שגורמת ללקוח כמוני לחזור כל פעם בלי היסוס.
זה אינו סתם שירות – זה הרצון והביצוע!
בתודה, יגאל
לצפיה במכתב לחצו כאן
אני מטופלת במדנט מזה כמה שנים. בימים אלה שדרגתי בפעם השלישית את מכשיר השמיעה.
אני מרגישה הכי בטוחה ונינוחה להגיע בכל צורך למדנט אשדוד.
יודעת שיש כאן מקום שנותן לי בטחון.
תודה רבה
רות
לצפיה במכתב לחצו כאן