מדנט מכשירי שמיעה

צוות מקצועי
מדנט מכשירי שמיעה מציעה פתרון כולל ומקצועי ללקויות שמיעה ולטיפול בהן וזאת בעזרת מערך קלינאי תקשורת מיומנים ומקצועיים המעניקים שירות מעולה לקהל לקוחותיה.

מכשירי שמיעה בפריסה ארצית
למדנט מכוני שמיעה מקצועיים בפריסה ארצית רחבה. פשוט מצאו את הסניף הקרוב לביתכם וקבעו תור בקלות.

בקרת איכות
מעבדת הייצור והשרות של מדנט מייצרת מכשירים, אזניות ואטמים, מבצעת בקרת איכות על טיב המוצר ומספקת את כל הנדרש לעשרות מכוני שמיעה ברחבי הארץ.

57 שנות ניסיון
ניסיונה הרב, מקצוענותה בתחום וצמיחתה המהירה של חברת מדנט, מאפשרים לה להמשיך ולהעניק שירות מיטבי לכלל לקוחותיה, מתוך גישה של מצוינות ומענה מיידי לכל לקוח.
מדנט מכשירי שמיעה הינה היבואנית הבלעדית בישראל של מכשירי שמיעה מהמתקדמים בעולם מתוצרת חברת bernafon השוויצרית,
הנחשבת בין החברות המובילות בעולם בתחום מכשירי השמיעה
והינה אחראית על ייצור של כל מיני מכשירים המתאימים לכל סוגי המטופלים כגון:
מכשירי שמיעה דגם Alpha – אלו הם מכשירים בהם תוכלו ליהנות מתפיסת צליל איכותית,
טבעית המאפשרים יכולת הבנה מדויקת של דיבור בסביבה בה יש רעשי רקע משמעותיים.
המכשירים הם גם להצמדה מאחורי האוזן, וגם להצמדה בתוך האוזן ובעלי טכנולוגיה מתקדמת לעיבוד צלילים,
ומערכת הנמכת רעשי רקע המתאימה עצמה לשינויים הסביבתיים שהמטופלים חווים מרגע לרגע.
המערכת מזהה את מקור הרעש, מנמיכה או מגבירה בהתאם על מנת שאפשר יהיה להבין את הדיבור
ובכך התקשורת משתפרת משמעותית בין המטופלים, לבן הסביבה.
למכשירים כיסוי מגן המגן מפני לחות, ומים ברמה קלה.
בחירה במכשירים המאפשרים תקשורת נוחה יותר עם הסביבה משפרת באופן משמעותי את איכות החיים.
כשאנחנו מדברים על מכשירי שמיעה איכותיים המתקדמים עם העולם החדשני והטכנולוגי,
אנחנו לחלוטין מתכוונים אל מכשירי Viron של חברת BERNAFON המתאימים לאנשים להם יש אורח חיים דינמי.
המכשיר מתמקד בדיבור, ובכך גם מגביר באופן תואם וחדשני את הבנת הדיבור בסביבה רועשת במיוחד,
עם כוונן המשתנה במהירות לאופי הרעש.
למכשירים אלו מעבד DECS המתקדם באופן מהיר פי 50 ממעבדים אחרים,
ובכך משלב גם יכולות אדפטיביות מתקדמות. המכשיר מתאים עצמו לסביבה משתנה,
ובזמן אמת מתביית על רעשי רקע המגיעים מכל מיני כיוונים בו זמנית,
ומחליש אותם, ללא פגיעה באיכות הדיבור.
אפשר לחבר אותו בחיבור אלחוטי ישירות למכשירים חכמים,
החברה מכירה בחשיבות ההכשרה המקצועית המתמדת והטיפוח המקצועי של עובדיה ככלי לשימור ושיפור השרות ללקוחותיה.
כל אלה הופכים את חברת מדנט, הפועלת בשוק תחרותי לאחת מהחברות הגדולות בארץ בתחומה.
חזון האיכות של החברה מקבל ביטוי בתעודה אשר הוענקה לה,
המאשרת כי היא פועלת לפי תקן האיכות הבינלאומי ISO9001.

ליקוי שמיעה לצערנו יכול לשבש באופן משמעותי את איכות החיים,
ולכן, חשוב כן לשים לב ולאבחן בהתאם ובזמן את לקויי השמיעה ברגע שמרגישים ירידה באיכות השמיעה.
הסיטואציה הלא פשוטה הזאת יכולה להגיע בכל גיל, ואינה מאופיינת אך ורק לגיל השלישי.
גם בגילאי ילדות, וגילאי גיל ההתבגרות ואנשים בגירים בגילאים של בין 30 או 40 פלוס יכולים לחוות לקויי שמיעה.
ולכן, חשוב לבחור מכון שמיעה איכותי המאפשר גם אבחון מדויק, וגם התאמה של מכשירי שמיעה רלוונטיים.
לא מעט אנשים חוששים ממכשירי שמיעה היות והם חושבים שאלו יהיו בולטים מדי, או יפריעו להם פשוט לתפקוד.
כיום, עם הטכנולוגיה והחדשנות לא רק שלא רואים את מכשירי השמיעה,
אלא המכשירים גם לא מפריעים כלל לתפקוד היומיומי אלא משפרים אותם.
שאלות ותשובות נפוצות:
איך מזהים ירידה באיכות השמיעה?
ירידה באיכות השמיעה לרוב מופיעה באופן איטי ובהדרגה. ועל כן, קשה מאד לזהות אותה מיידית.
יחד עם זאת, ישנם מספר סימנים שאפשר לשים לב אליהם.
קושי בשיחה והבנת הדיבור, קושי בתקשורת עם רעשי רקע מסביב.
מספר בקשות לחזרה על נאמר, וגם הגברה של טלויזיה, טלפון או רדיו.
אילו סוגי ליקויי שמיעה קיימים?
ישנם שלוה סוגים עיקריים לליקויי השמיעה.
ליקוי הולכתי בשמיעה, ליקוי עצבי בשמיה וליקוי מעורב בשמיעה.
לכל אלו הסיבות והגורמים שלהם וניתן לאבחן אותם באופן מקצועי על ידי האנשים המוסמכים לכך.
האם יש יכולת לרפא לחלוטין ליקויי שמיעה?
תלוי כמובן ממה מגיע ליקוי השמיעה. ישנם ליקויי שמיעה שאפשר לשפר על ידי טיפולים אצל רופאי אאג.
וישנם ליקויי שמיעה שאפשר אך ורק לשפר באמצעות מכשירי שמיעה מסוגים שונים.
כך או כך, מומלץ תמיד להתייעץ עם מיטב אנשי המקצוע החל מרופאים,
ועד לאנשי המקצוע העוסקים בתחום ברמת מכירת מכשירי השמיעה.
מהו טנטון והאם מכשירי שמיעה משפרים את הפרעה זו?
הטנטון הוא למעשה תופעה כרונית של רעש באזניים הנובע מתוך מקור פנימי.
לרב, הטנטון נגרם בגלל פגיעה באוזן פנימית.
ישנם מכשירי שמיעה שבהחלט יכולים לסייע להתגבר על טנטון.
איפה אפשר להתאים את מכשירי השמיעה?
התאמת מכשירי שמיעה יכולה להתבצע במכון שמיעה מקצועי, ורצוי גם מומלץ.
בחירת אנשי המקצוע במקרה זה חייבת להיות מדויקת, ולאחר קבלת ההמלצות המתאימות.
בדיקת השמיעה נעשית על ידי אנשים מוסמכים ומקצועיים,
ומהרגע שתיעשה בדיקה שתביא לתוצאות רלוונטיות גם תתבצע התאמה אישית ולקיחת מבנה האוזן לצורך בניית המכשירים בהתאם.
כך שהמכשירים מותאמים לכם אישית, ושיפור איכות החיים שלכם תתחיל מיידית.


אביזרי שמיעה – בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו
אנשים להם ליקוי שמיעה יעדיפו שלא להשתמש במוצרים בשל הסברה […]

אוזניות למכשירי שמיעה – טיפים לניקוי ותחזוק נכון
מה צריך לתחזוק של אוזניות למכשירי שמיעה לא כל מי […]
הנדון: הרכבת מכשיר שמיעה
א.נ
כלקוח חדש הנני מוצא לנכון לציין את השירות הטוב והמקיף שקיבלתי מהמזכירה אנה ומהקלינאית אביטל.
ישר כח גדול
משה
לצפיה במכתב לחצו כאן
אני לקוח מבוגר בסניף אשדוד. מכשיר השמיעה הראשון שרכשתי לפני קרוב ל 10 שנים היה פה בסניף אשדוד.
מרגיש חובה וזכות לציין שלאורך כל התקופה אני מברך את אילנה מנהלת הסניף – אישיות ומלאכית – שגורמת ללקוח כמוני לחזור כל פעם בלי היסוס.
זה אינו סתם שירות – זה הרצון והביצוע!
בתודה, יגאל
לצפיה במכתב לחצו כאן
אני מטופלת במדנט מזה כמה שנים. בימים אלה שדרגתי בפעם השלישית את מכשיר השמיעה.
אני מרגישה הכי בטוחה ונינוחה להגיע בכל צורך למדנט אשדוד.
יודעת שיש כאן מקום שנותן לי בטחון.
תודה רבה
רות
לצפיה במכתב לחצו כאן
חובה נעימה להודות למר איאד על היחס, האדיבות, המקצועיות ועל הטיפול המסור.
אבקש להעביר את תודתי והערכתי.
לצפיה במכתב לחצו כאן
שמי בנימין
שמחתי לקבל שירות מושלם מהעובדת רחלי בסניף מדנט one.
השירות והיחס היו מקצועיים ואדיבים ביותר. ממליץ מאוד על המקום.
אשמח לקבל שירות שוב פעם.
בנימין
לצפייה במכתב לחצו כאן
לכבוד צוות מכון השמיעה,
התודה והברכה.
כל מה שאכתוב כאן בעצם יצמצם את מה שאתן אל לא אמנע מעצמי לחלוק עמכן את מה שאתן – צוות מעולה, נעים וכייפי ברמות.
אנרגיה חיובית ושמחה, מקצועיות כטבע מולד, ישירות וכנות, נשות שיחה והבנה. דואגות ללקוח מא' ועד ת'.
שמחתי מאוד להיות מטופל שלכן. פשוט נהניתי והתמוגגתי מכייף ונחת. המכשיר היה מעולה ומותאם מן הרגע הראשון. אליפות!
יש המון לחלוק אך את השאר אשאיר לעצמי.
שבה' יש עדיין אנשים טובים שאכפת להם מהאדם השני.
תודה ושירבו כמותכן בישראל!
יורם ששומע הכי טוב בה'
לצפייה במכתב לחצו כאן
לכבוד הנהלת מדנט
רכשתי מכשירי שמיעה ממדנט פתח תקווה. קיבלתי שירות מעולה ויחס מצוין. מרוצה מהמכשירים וממליץ בחום החברים ולכל מי שצריך.
בכבוד רב יעקב
לצפייה במכתב לחץ כאן
לקלינאית הנכבדה שלום רב!
היו לנו 2 הפתעות. דוד התרגל כ"כ מהר למכשיר, בעזרת ה', בניגוד לציפיות ואת נתת לו את הטיפול המירבי והנעים ביותר שרק אפשר.
לכן, לך כל התודה והברכה. יברכך ה' בכל משאלותייך.
רבקה
לצפייה במכתב לחצו כאן
ללינוי המקסימה!
פשוט אנושית ונהדרת. מכבדת, מסבירה ובודקת בקפדנות.
פשוט קסומה.
תודה רבה
לצפייה במכתב לחצו כאן
ביקרתי במדנט אצל אביטל על מנת לקבל מכשירי שמיעה. יש לציין את סובלנותה ואת מתן השירות.
יצאתי מאוד מרוצה.
היא עושה את עבודתה נאמנה.
חיים
לצפייה במכתב לחצו כאן
ליקרות הנחמדות בינת ורחלי,
אני מודה לכן מקרב לב, לשתיכן, על המסירות בעבודתכן הנהדרת כלפיי, על היחס הנפלא שנתתן לי ובעזרתכן לי.
יישר כוח
תודה רבה
לצפייה במכתב לחצו כאן
שמחתי לקבל שירות מצוין מהעובדת רחלי בסניף ה- one.
השירות והיחס היו מקצועיים ואדיבים ביותר.
ממליץ מאוד על המקום.
אשמח לקבל שירות שוב פעם
בנימין
לצפייה במכתב לחץ כאן
הגענו לסניף בלי ציפיות מיוחדות, וברגע אחד בזכות צוות מאיר פנים, כל החוויה הפכה לטובה ונעימה! החל מהפקידה הנחמדה בכניסה (איריס, אם זכרוני אינו מטעה אותי), אבל במיוחד – מעיין (קלינאית התקשורת).
בכל פעם שאני ניגש עם אבי לבדיקות או לפגישות, אני צריך לוודא שהוא שומע כמו שצריך ומסביר לו את מה שנאמר בחדר, וזה נגמר המון פעמים בחוסר סבלנות מהצד שמולנו, או לכל הפחות מוותרים על לדבר עם אבי ומדברים ישירות איתי (זאת הסיבה שאני גם מתלווה אליו). אבל מעיין עם האנרגיות הטובות שלה, והרצון הכל כך טוב לעזור, באמת הייתה מדהימה ונתנה הרגשה טובה. הסבירה הכל בצורה שהייתה מובנת לאבי מעל ומעבר. וסוף סוף הוא הרגיש כמו בן אדם שפונים אליו ומסבירים לו ולא רק רוצים לסיים איתו. היה ניכר שכל כך אכפת לה שהוא יבין וירגיש בנוח עם הכל.
אבא שלי יצא עם חיוך על הפנים וזה נורא שימח אותי. לפעמים אנשים כמו מעיין מזכירים שיש אנשים טובים, ואותם בהחלט צריך לקחת לתפקידים כאלה. במיוחד שמדובר באנשים מבוגרים שצריכים את העזרה והסבלנות.
הלוואי ונראה עוד אנשים כמותה!
Thank you very much for your effective and dedicated service.
I really appreciated your support.
Vera
לצפיה במכתב לחץ כאן
לצוות מדנט פתח תקוה תודה על שירות ויחס מעולה. צוות מעולה מתחיל בקלינאית מקצועית – לינוי חן ומנהלת סניף שנתנה יחס VIP תמיד עם חיוך כובש.
וכמובן המזכירה המקסימה טניה שהיא חצי פסיכולוגית.
ממש מרוצה מהשירות והיחס.
לצפיה במכתב לחץ כאן
בחודשים האחרונים אני מגיעה ומתקשרת מספר לא מבוטל של פעמים לסניף שלכם בקניון חוצות על מנת להתאים מכשיר שמיעה לאמא שלי.
חשוב לציין כמו שאתם בטח יודעים שזהו תהליך לא פשוט לאמא שלי ולא קל לקבל.
לאורך כל הדרך קיבלתי יחס מדהים מכל מי שנתקלתי בו החל משיחת טלפון ראשונה, מפגשים קבועים, סטטוס על מכשירי השמיעה ותמיד עם חיוך בצורה שירותית ונעימה.
במיוחד רוצה לציין את מריה וייצמן שתמיד ענתה לי בשירותיות ומקצועיות, דאגה לתת לי מענה ולחזור אלי, ליוותה לאורך הדרך עד שקיבלנו את מכשירי השמיעה החדשים.
בנוסף לציין את יסמין רימון שהתאימה לאמא שלי מכשירים בסבלנות אין קץ, בנועם ומקצועיות, הסבירה כל שלב ונתנה לנו את התחושה שאנחנו במקום הטוב ביותר ושיש על מי לסמוך.
תודה רבה רבה וכן ירבו נותני שירות כמוכם
דיקלה
לצפיה במכתב לחץ כאן
ברצוני להודות לרימה, אנה וילנה על השירות האדיב, המקצועי והסבלנות.
בתודה והערכה רבה.
יעל
לצפייה במכתב לחץ כאן
שמי ציונה ממושב משען. רוצה להודות לכל צוות המרפאה בקניון חוצות, לכל צוות המזכירות ולנעמה הקלינאית על הטיפול המסור.
מעריכה ומעריצה מכל הלב.
אסיים בברכת חג פסח שמח
לצפייה במכתב לחץ כאן