Posted on

מכתב תודה טלי

שמי טלי ואני דיילת אוויר באל על
 
לפני כחודש וחצי הגעתי אל סניפכם בפתח תקווה לאחר שחיפשתי בדחיפות אחר מכון שיבדוק את שמיעתי, לאחר כאבי אוזניים עזים שהתעורר במהלך ההמראה והנחיתה בטיסה, כיום לפני הגעתי לסניף
מאחר ובעית אוזניים במסגרת תפקידי מונעת ממני להמשיך לטוס, התבקשתי מרופא החברה להביא אישור רפואי על מצב האוזניים ודיעה מקצועית אובייקטיבית על מצב האוזן
 
כבר באותו היום חיפשתי סניף זמין ולאחר חיפוש אינטנסיבי הגעתי אליכם.
ברגע הראשון ענתה לי בחורה מקסימה ואדיבה שניסתה למצוא עבורי תור מהיום להיום לאחר שהסברתי לה את המצב ודחיפותו
כאשר הגעתי למכון קיבלה את פניי בכניסה למכון בחורה בשם סיון ששאלה לשלומי היתה קשובה  ודאגה לי מרגע הבדיקה ועד הרגע בו יצאתי מהמכון
 
אני חשה חובה אישית לציין את היחס החם והאישי המדהים שקיבלתי בסניף.
 
חשוב לי לציין גם את מקצועיות הקלינאית ואת התחושה שקיבלתי שבאמת אכפת למנהלת הסניף, סיון והצוות ממצב האוזניים שלי ושאני לא עוד מספר בתור
 
לאחר הבדיקה בה נודע שיש לי נוזלים ולא אוכל לטוס הבטיחה לי סיון כי אוכל לחזור לבדיקה נוספת ולא לחכות זמן רב מתוך ידיעה שהבעיה באוזניים מונעת ממני לטוס. חשתי כי היה חשוב לה באופן אישי כי אחזור לטוס
 
סיון היקרה תודה רבה על יחס מדהים ולא מובן מאליו! כן ירבו כמוך
 
בטוחה שעוד אחזור לסניך כשאזדקק לך ואמליץ בחום רב לקרוביי וחבריי על הסניף
בברכה
טלי